Festiwal Muzyki Celtyckiej "ZAMEK"

             Festiwal Muzyki Celtyckiej ZAMEK to jedno z ukochanych wydarzeń w moim kalendarzu. Co roku bywam tam i nabieram sił i energii na całą resztę roku. Tym bardziej cudowne, że w tym roku, podczas XII edycji festiwalu mogłam i ja przyczynić się do jego bogatej oferty. Jak? Oczywiście opowiadając baśnie!
            Skoro festiwal celtycki to i takowe baśnie zagościły na nim. W tym roku zdecydowałam się na prezentację dwu baśni walijskich i czterech szkockich. Mam wielką nadzieję, że za rok znowu będzie mi dane przyjechać do Będzina i opowiedzieć tym razem baśnie irlandzkie, bo i one są tego warte.
        Jestem zachwycona profesjonalizmem organizatorów, który tym razem mogłam ocenić od tej drugiej strony- od strony artysty, nie widza i cóż, jestem pod wrażeniem. Pomimo nawału prac podczas festiwalu, pomimo wielu wspaniałych artystów, których wymaganiom trzeba było sprostać, organizatorzy spełnili wszystkie moje zachcianki jak najlepiej potrafili. Wszystko też było zamontowane na czas, za niczym nie musiałam biegać.
       Podkreślam to wcale nieprzypadkowo, bowiem nie jest to, choć powinno standardem podczas współpracy różnych placówek z artystami. Większość z nich słucha jednym uchem a wypuszcza drugim, skutkiem czego często czegoś tam nie ma, coś jest nie tak w promocji itp. Ludzie tworzący festiwal ZAMEK mogą być wzorem dla innych organizatorów. Poczułam się jak prawdziwy, doceniony artysta. DZIĘKUJĘ WAM ZA TO !
          Nie sposób też nie podziękować cudownej, będzińskiej publiczności, która tłumnie przybyła do sali teatralnej i z zaangażowaniem, aktywnie słuchała opowieści. Móc występować przed taką publicznością to niezapomniane i cudowne przeżycie! PUBLICZNOŚCI BĘDZIŃSKA - DZIĘKUJĘ!
          I niechaj nam się baśnie i muzyka wplatają cudnie w nasze życie.

          Autorem tej fotografii, z próby w sali teatralnej jest Neko. Więcej ich dopiero będzie a szukać ich należy albo na fanpagu Galeonów Baśni albo na stronie Galeony Baśni.
Dziś na smak dla tych, którzy chcieliby poczuć tę atmosferę link do początku pierwszej baśni:
https://www.youtube.com/watch?v=o7ImW8kPyPA

Komentarze

Popularne posty