Pieśń o Skadi

Marcowanie- baśniowanie


Kolejne spotkanie z bajką w Pożegnaniu z Afryką, za nami. Pieśń o Skadi, na która porwałam się za namową jednego ze słuchaczy moich spotkań. Miał ochotę na baśnie skandynawskie. Dostał opowieść Eddy.
Znów spróbowałam śpiewu z rejonu o którym opowiadałam. Joikowanie. Tradycyjny śpiew Saamów, czyli dawniej mówiąc- Lapończyków, z którego to plemienia pochodziła olbrzymka Skadi. To piękny melodyjny śpiew z prostą, powtarzającą się z niewielkimi modyfikacjami frazą. Kojarzy mi się ze śpiewem Indian ameryki północnej.
Zawsze też cieszy mnie, jeśli uda mi się stylizacja. Tym razem zaskoczyło mnie samą, że tak to udatnie wyszło. Miło mi też było usłyszeć słowa pani Marty- właścicielki kawiarni, że zawsze jestem tak dobrze przygotowana i tak pięknie ubrana, zgodnie z duchem opowieści. Takie słowa tak sam,o cieszą, jak te od publiczności.


Za mną także drugie spotkanie z Kreatywnymi mamami i ich pociechami. Tym razem, jak i poprzednio były i mamy i tatusiowie i pociechy. Bawiliśmy się w Centrum Edukacji Bebe. Mogę teraz stwierdzić, że lepiej wciąga się maluchy w zabawę, kiedy nie siedzą na kolanach rodziców. Stąd wniosek mi wypłynął, żeby na przyszłość inaczej niż w akademii Bebe aranżować przestrzeń. Poprzednio w Flow Food samoistnie wyszło jak być powinno. Ot kolejna perełka doświadczenia.

Przede mną następne spotkania:

17stego.03.15 w Kicia Koci opowieści dla Dorosłych o godzinie 19.00
o godzinie 21.00  audycja w radiu KiS
18.03 15 - Warsztaty dla LO w Rybniku - wyzwanie, bo planowana ilość osób oszałamiająca.
22.03.15 Kawiarnia Jaś i Małgosia i bajki o wiośnie, o godzinie 19stej

Galeony Baśni zapraszają

Komentarze

Popularne posty