Oficjalna Strona Powstaje!

            
Otóż i niespodzianka czekała mnie niedawno z okazji spóźnionego prezentu urodzinowego. Na nadchodzący Dzień Matki jak najbardziej się nadaje, bo wciąż jest w trakcie udoskonalania.
Dostałam bowiem stronę internetową mojej bajarskiej działalności.
I oto ona!

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, postulaty udoskonalające to ja chętnie wysłucham wszelkich mądrych rad :) I oczywiście będę też za nie wdzięczna, bo wszak stronę robię "nie tylko" dla siebie. Przyznam jednak, że całkiem pod publiczkę to jednak nie, bo muszę czuć się ze stroną związana i musi ona trafiać do mojej estetyki także. Choć czasem zdaję sobie sprawę, że moja estetyka jest taka inna,, odmienna od większości. No ale w końcu jestem artystka, mogę byc indywiduum nie? ;)
Prawdziwy Potop jak na obrazie Ajwazowskiego

Komentarze

Popularne posty