Wielkie Odkrycia Galeonów cz I – muzyka, fotografia obraz, film

 


Raz na jakiś czas będę umieszczała tutaj wpisy luźniejsze.

To będą artykuły pokazujące moje fascynacje zespołami, które urzekły mnie baśniowością przekazu, fotografie i ich twórców ocierające się o magiczny świat, czy filmy, a także kreacje. Kobietą jestem i lubię modę! Wy także, prawda?

Raz na jakiś czas pojawi się taki artykuł. Mam nadzieję, że ta forma także się spodoba.

To dzisiaj lecimy z tematem.

Któregoś razu, wieczorem kiedy zgłębiałam pieśni typu joik, do spotkania dla dorosłych - „Córka Północnego Wiatru”, przyszła do mnie córa ze swoim idolem by pokazać mi teledysk i piosenkę. Usiadłyśmy razem i zatopiłyśmy się w muzyce.
Avi jest bardzo klimatyczny  - https://www.youtube.com/watch?v=A1m0xdTN56E

 Mój wzrok powędrował potem na podpowiedzi YouTube i wyłowił ciekawy obraz. Może za obrazem kryje się też interesujący wykonawca?
Nie zawsze tak jest.
Macie tak, że klikacie coś co wydaje się fajne a potem to rozczarowuje? Albo jest nawet w porządku ale bez wyrywania z buta, które sugerował obraz? Ja tak miewam dosyć często. tym razem jednak połów był bardzo obfity. Jeden obraz, kierował ku drugiemu i prawie każdy był tą perełką, która wpadła w serducho. Spędziłyśmy czas do północy wsłuchane i porwane pasją odkrywcy. Co dzisiaj jeszcze znajdziemy?

I bardzo się cieszę, że mogę teraz podzielić się tymi odkryciami tutaj.

Zespół OMNIMAR – Link poprowadzi do motywu Królewny Śnieżki, zachęcam do kolejnych własnych odkryć tego zespołu - https://www.youtube.com/watch?v=5k_pyJEzrWM

Do muzyki fajnie jest pooglądać obrazy, o ile nie wpatrujemy się w teledyski, oto więc bardzo bajkowe sesje fotograficzne Anny Sychowicz - Anna Sychowicz- sesja 2018

 

A na koniec bajkowe, surrealistyczne obrazy osoby, która mam przyjemność znać i obserwować jej rozwój od dawna a która mnie swoimi pracami zachwyciła od pierwszego spotkania. Przed wami Joanna Krzepina!-  TUTAJ 

Nie chce przytłaczać polecajkami, byście mieli możliwość sprawdzić wszystko ale myślę, że jeden film na jakiś fajny wieczór letni lub deszczowy, czego tak teraz wiele się przyda. Jeśli lubicie kino azjatyckie to może urzeknie was historia buntu nazwana Nocą Chryzantem .

Film - Cesarzowa - Film z polskim lektorem

Życzę fajnego przeglądania i inspirowania się.


Komentarze

  1. Nie lubię mody. Jednak obrazy surrealistyczne bardzo. Z chęcią obejrzałam. Wiele można z tych obrazów inspiracji czerpać. Muzyka też ładna. Do filmu nie wiem czy zajrzę, bo nie przepadam
    za filmami historycznymi.
    Ciekawy pomysł z tymi luźniejszymi wpisami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zajrzenia chociaż na film, bo chińskie produkcje mało przypominają filmy historyczne do jakich jesteśmy przyzwyczajeni. są też trochę surrealistyczne.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty